četrtek, 14. avgust 2014

DRAGI MOJI TABORNIKI IN TABORNICE!

Danes pospravljam še zadnje malenkosti s tabora in med njimi najdem vaša čudovita pisma. Kakšno prijetno presenečenje, ki ti med dolgočasnim pospravljanjem polepša dan in te spravi v boljšo voljo! Prav vsako pismo je nekaj posebnega, saj je videti, da je v vsako vloženo veliko truda, domišljije, ustvarjalnosti in volje!  Hvala vam, ker ste se potrudili zame in me prijetno presenetili. Vaša pisma mi veliko pomenijo, dajejo mi novo energijo in voljo za vztrajanje na naši taborniški poti.


Zavedam pa se, da je to presenečenje uspelo tudi zaradi pomoči ostalega vodstva, moje ekipe. Tudi vam hvala, ker vedno znova dokažete, da vam lahko zaupam in, da se lahko kadarkoli obrnem na vas!



Vsi ste moji sončki, ki me vedno znova razveselite in spravite v boljšo voljo ter dokažete, da se je vredno truditi in vztrajati!  



Uživajte v počitnicah in se vidimo v septembru!


Vaša načelnica Marja


Ni komentarjev:

Objavite komentar